Mucizemgeldi Ağrılarım çok dehşet var ve acile gittim idrar yolu enfeksiyonu dedi ilacı henüz alamadım. İlaçsız geçer mi ve bu şiddette ağrı yapar mı bel ağrısı özellikle 13 hafta
Merve775 Mucizemgeldi benimde idrar yolumda orta derecede enfeksiyon çıktı doktorumuz ilaç verdi ama günlük 3 litre ve fazla içersen çok sürmez atlatırsın dedi ama seninkinin değerini bilmiyorum bende 11 haftalık olacğım yarın
LinaCeren Mucizemgeldi canım aynı sorun bende de var doktorum toz verdi bide antibiyotik 10 gün kullan dedi ama geçmedi korkma birsey olmaz
denizozulkerr Mucizemgeldi bende de var 34.haftadayım antibiyotik kullanıyorum bence doktorun verdiyse kullan enfeksiyon düşük ve erken doğuma sebep oluyormuş aksatılmaması lazım