Ela_nur19 19 haftalık hamileyim kızım olucak şimdiden başladı işim telaşı Eva diye düşünüyoruz ama kısa olduğu için yanına ikinci bir isim önerir misiniz
Laviniadim Ela_nur19 eva ismini çok beğeniyorum ama kardeşim eva kağıdı diye dalga geçerler abla ilk okul çocukları çok acımasız dedi vazgeçirdi beni
Ela_nur19 Zehra-12455 ilk Asel ismine karta vermistik eşimle ama ben karar verdikten sonra herkes bu ismi koymaya başladı diye vazgeçtik