zeynozey Asli123s ilk doğumda lohusa pedi kullandım memnun kaldım. Yaza 2. Doğum var gene lohusa pedi aldım. Yeterli oluyor yani aldıysan bidaha depend almaya gerek yok canım
nur34_ Asli123s depent koruma yonunden cok iyimis direk uzerine pijama cekiyosun oda rahat oluyo ama benim altan dikisim vardi dayanamadm giyemedim elimde kldi sadece iki adet kullandm
zeynozey Asli123s ben sezeryan oldum, hamilelijte kullandığım iç çamaşırlarımı kullanmıştım. Rahat oldu
Yesimmm93 Asli123s ben depend almıştım ama kesınlıkle kullanımı çok rahatsız edici uğraştırıyor çok ,normal ped kullandım onun için aynı işi gördü belkide çok kanamam olmadı benım ondan ped yetmiştir