Merabalr 25 haftalık gebeyım hataydan geldık evlerımız gıttıgı için saglık durumumuzdan dolayı su ana kadar mersındeyız ben ılk geldıgım zamanlar muayne oldum sagolsunlar yardımcı oldular ama sonrasında bı turlu randevu alamadım randevusuz de kabul etmedıler özel doktorlarda cok pahalı ama rısklı gebe oldugum ıcın sancımda oldugundan dolayı ıkı gun once muayne oldum bı sekılde sorun yoktu dusuk onleyıcılere devam dedi dıkkat et dedı kaldıgımız yerde pek mumkun olmuyor neyse sadede gelıyım bugun bırden sag tarafıma agrı gırdı ama rahatsız edıyor sancım oluyor bı baktm lekenmem var yemın ederım bıktım hersey üst üste geliyor stresten mı acaba agrı olması normalmi acıle gıtsem bakmıyorlar ıkı kere gıttım asagdan acılmam varmı dıye bakıyor daha fazla korkuyorum cuma gunu gerı donecez hataya bı turlu rahat bi hamilelık gecıremedım barı 30 haftayı göriyim istiyorum bir kayıp daha vermek ıstemiyorum piskolojım ıyıce bozuldu sizdede bu agrı oluyormu normalmi lekenmeye alısmısım bende en basından berı vardı oyuzden dusuk onleyıcı alıyorum ama bu agrı mahfettı benı ıcım içimi yıyor sizdede oluyormu ya