AsELinAnneSi__ Ilaydaaaa evet bide bunlar erken gebelik diye çıkıyor benimki normal di test silikti o halde 36 çıktı canım
AsELinAnneSi__ Ilaydaaaa evet benimde ilk belirtilerim arasindaydi canım dikkat et ağır kaldırmaktan vs sakın saglikla büyüsün kuzucuk
Merve775 Ilaydaaaa olabilir bende 4 haftalıkken ögrendim bebeğimi ama ben hamile olmadıgıma çok emindim o yüzden adet olacağımı bekliyordum o kasık ağrılarını adet sancısı olarak düşünüyordum 😁 bebekmiş meğersem ❤️
betmet2018 Ilaydaaaa Bende de aynısı oldu akşam yaptım hafif silik çıktı sabah yenıden test yaptım biraz daha net çıktı kan testi vericem