Kızlar bir sene yedi aylık evliyim Şubat ayında bir tane de düşük Nisan ayında kimyasal gebelik geçirdim pcos var ve artık canım çok yanıyor tedavi olmustum ama sonra kimyasal olduğunu öğrendim şimdi napıcam bilmiyorum
Ne yapmam gerek bu ay doğal yolla Allah rizası için yardım edin fikirlerinize ihtiyacım var💙😔