MalkOc canım korkma bence herkeste bir olmuyor kiminin bir tık fazla olabiliyor. Fakat arkadaşımında fazlaydi şeker testinde şekeri çıktı diyete uydu vaktiyle de doğumunu yaptı bebeği de sağlıklı maşallah. Ama iyi ki yaptırmışım testi diyor her zaman. Bende yaptırdım bu arada önemli bişey olduğu için. Endişe etme bebişi üzme annesi 😊