esragedk ay maşallah Allah ım analı babalı büyütsün ben de 13+2 deyim doktorum bana da tahmin de bulunmadı en az 14. Haftanı da doldur dedi bir çıkıntı var dedi ilk baktığın da o kadar ama kız erkek yorum yapmadı burda bana da genel de erkek deniyor bir kişi kız dedi sadece sürekli yorum yapanlardan ama hayırlısı bakalım insan merak ediyor 🤗