Damla26 Valla ben okadar tiryaki olmama rağmen hamileliğimde çaydan da tiksindim hiç içemiyorum 😩 Ama bildiğim kadarıyla aşırı da tüketmemek gerek mesela sabahları da kahvaltıda içmemek gerek çünkü yumurta ve çay aynı anda tüketildiğinde vücuttaki Demiri atıyormuş oyüzden 💁🏻