Merhaba bugün tam 5 haftalık oldum. 1 mayısta betam 316 idi 6 mayısta da 1342 idi. Çarşamba günü doktor randevum var. 5+2deyken keseyi görme şansım var mı? Ve keseyi gördüğüm zaman kalp atışını da duyabilir miyim? Siz keseyi ve kalp atışını ne zaman duymuştunuz?