Hanımlar ikili sonucum çıktı 2doktora gittim down sendromlu olma ihtimalini söyledi karnından su aldırıp kesin sonuç öğrenmelisin dediler en azından varsa öyle bişey ona göre psikolojik olarak kendinizi hazırlarsınız dediler ne yapmalıyım sizce başına gelen var mı yaptıran veya yaptırmayan ???