S_65 Hızlı tiroit çalışan var mı sağlıklı bir şekilde bebeğini doğumunu yapan var mı yardımcı olur musunuz
Prensesannesi96 S_65 benm var canım iki gebeliğimdede doğum yapana kadar kullandım 2. Gebeliğimdeyim yine kullanıyorum ve her ay dahiliyeye gidip kan veriyorum. Sadece gebeliklerde çıkıyor tiroidim
Prensesannesi96 Gayet sağlıklı çok şükür canım hiç bi sıkıntı yok doğum yapana kadar hapları kullandım ama hala öyle .. devam ediyorum