usenmedimyaptimbirvelet bildir bildir bildir,😁😁😁 haha şikayet ettim seni aşko bişey sorucam ben mal gibi bı AVM de anpa gross diye bı mağaza açıldı 9 kg deterjan 60 tlydi aldım ama kokusu çok kötü asla giyilmez parfüm sıkmadan yumuşatıcıyla anca ama bugün farkettim ki temizde yikamiyor artık onu balkon vs cam silerken falan bişey yıkarken kullanırım hangi marka deterjan alayım 9 aylık evliyim shsjsjsj ilk kullandığım bingo yada ace falandı ne onerirsin aşko