Lilyutup Allah yardımcımız olsun canım benim 💕 Aynıyız 37+1 doktor sezeryan diyor yarın için ,bende gideceğim birkaç gün uzatmayı düşünüyorum . Bana göre çok erken alıyor bebeği Size doktor ne demişti neden 37 de alıyor ?
Busra-01 Lilyutup Sagol canım benim plesantam aşağıdaydi bobreklerimde büyüme vardı en son cumartesi suyunda azalma var dedi bugün hareketinde azalma hissettim gittim yarın alalım dediler. İğne oldum 2 tane gece de olacam 2 tane ciğer geliştirici senin neden erken canim
Busra-01 Kardelentrkylmz sağol canım 2700 du cumartesi günü boyu söylememişti sadece uzun olacak demişti
Lilyutup Busra-01 bilmiyorum hiç bir sıkıntımız yok herşey güzel gidiyor kilosuda önde iki hafta önce gün vermişti banada 9 die . Çok şaşırdım sebebini sordum normalde bu haftalarda alıyoruz dedi anlamadım .
Kardelentrkylmz Busra-01 normalde 38 den sonra alıyolar diye biliyorum bende isteğimle sezeryan olucam yani henüz doktora söylemedim 35. Haftadayım herşey normal gidiyorum ama benim endişelerim korkularım var bunyüzden sezeryan istiyorum geçen hafta gittiğimde 2700 gr demişti acaba bizdede 38 den sonramı alır artık sabrım gücüm kalmadı çok yoruldum ağırlaştım . Gele geceleri bir işkencee
Lilyutup Emine1efe2 bulunduğum şehrin en iyi özel hastanelerinden ve doktorlarından biri o yüzden gönlüm birazcık rahat ama yinede 20 gün erken almak mantığımave duyduğum şeylere uymuyor . Konuyu açan bayanda ciğer geliştirici vurmuş siz düşünün bana böyle birşey söylenmedi .
Emine1efe2 Lilyutup ama normal doğum değilsin sezaryanı bekletemezler riske atamazlar benim 2 inci sezaryanıö benide 38 de alıcak
Lilyutup Kardelentrkylmz bilemiyorum canım her doktor farklı birşey söylüyor 39 a kadarda bekleyip almayanlar var çevremde