Selam kızlar,
Tiroidlerimde 5mm nodul varmış bunca zaman hiç farketmedim tesadüfen farkettik. Yarın biyopsi yapılacak. Aklıma kötü kötü şeyler geliyo herkes iyi konusuyo ama boyle durumlarda hep iyi konuşulur diye kimseyi dikkate alamıyorum. Aranızda böyle bi şey yaşayan var mi ? Nasıl bi süreç sonucu ne cikti, ne tür belirtiler vardı gibi deneyimlerini paylaşabilirseniz cok sevinirim🙏🏻