Bayanlar geceleri çok şiddetli rahim ağrısı çekiyorum ama normal diye düşünüyorum 2 hafta önce gittim normal ddi ama Simdş daha çok şiddetlendi 2. Gebeliğim normal oldu ilki ama daha Erken diye korkuyorum 1 saat sonra hastaneye acile gitmeyi düşünüyorum artık ağrı bağırma noktasına getirdi bi süre sürüyor sonra uzun bi süre duruyor ? Normal mi sizce ilkinde sadece bir kaç kere böyle yaşadım baktı 2 cm açıklık vardı suyum gidiyordu ve bebek gelişmiyor dşye 37. Hafta suni sancı ile doğum yaptım normal sancı nasıl hiç bilmiyorum yani.. yasayan var mı afedersiniz sanki içime bişey giriyor bi anda şiddetlee çıkacak sanıyorum benek :) kg su 2500 olmuştur bence Allah korusun şimdi doğum vs olsa bu haftalarda doğurup sorun yaşamayan var mı acaba çok korkuyorum eşimde yanımda değil görevde 🥲🥲 yardım edin