Kızlar bugun sabah ayağı kalkınca kasığımın sağ tarafına bıçak gibi bi ağrı saplandı 40 50 saniye devam etti ağrı biraz belim de ağrıyor ama iş yaptım ondan da olabilir arada yine bi iki kere kasığa ağrı girdi ama düzenli değil sizce yalancı sancı bu mu