Gokcenin_annesi_ Kizlar üç gün önce sezeryan doğum yaptım. Aglayasim geliyor sürekli. Ağrılarım da var ayaklarım davul gibi kendi başıma ayağa bile kalkamıyorum. bilmiyorum acizlik muhtaclik duygusu çok kötü. Bu durumu yaşayan var mı ne zaman normale döneceğim.
beyzzsenturkk Gokcenin_annesi_ 1 aya kalmaz geçiyor bende yardıma muhtacım işimi göremiyorum kızıma tam bakamıyorum hatta eşimi yoruyorum diye ağlıyordum hep 😂😂😂 sonra misliyle cıktı acısı biraz daha sabredin
Acemianne8 Gokcenin_annesi_ 25 günlüğüm hala yaşıyorum eve gelmek istemiyorum Annemlerdeydim o yüzden durup durul Aglayasım sanki yüreğimin üstüne öküz oturtmuşlardı bir daha sanki dışarı çıkamayacak gbi hissetmem özgürlüğüm elimden alınmış gibi
Gokcenin_annesi_ beyzzsenturkk eşime her baktığımda duygusallığım daha da artıyor. İnşallah bir an önce geçer ben de annem yardım ediyor çorabımi üstümü başımı değiştiriyor zor geliyor insana
Gokcenin_annesi_ Acemianne8 evet sanırım bu sanki özgürlüğüm elimden alınmış hiç dışarı çıkamayacakmisim hiç bir şey eskisi gibi olmayacakmış gibi. Zar zor yürüyorum gidip camdan disari bakıyorum sanki yıllardır hapisteymisim gibi.
beyzzsenturkk Gokcenin_annesi_ zor geliyor ama öyle güzel insan kıymetini anlıyor ki ben doğum esnasında annem 2 cocuk nasıl doğurmus diye iç geçirmiştim böyle zamanlarda insan vefalıyı vefasızı anlıyor cokkk kıymetliii
Acemianne8 Gokcenin_annesi_ aynen öyle Bnmde öyle oluyor çok zor rabbim kolaylık versin ama günden güne hafifliyor tek kalmayın
Gokcenin_annesi_ beyzzsenturkk gerçekten öyle anne diye diye mahvoldum onu düşündüm. Şimdi bile o bakıyor annelik farklı bişey daha tam olarak hissetmesem de annelik duygusunu
Gokcenin_annesi_ Acemianne8 inşallah canım normale bir an önce döneriz. Evet yalnız değilim ama yalnız kalmak da istemiyorum hatta diyorum iyileşince tek başıma nasıl bakicam ben