Sevilayms yani başlıktan öyle bi zannettim ki doğan bebek tetanozlu 😀Allah korusun benim riskli bi gebeliğim var ve doktorum aşıya müsade etmedi içim rahat etmedi ama beni şöyle rahatlattı normal ameliyata giren hiç kimse aşı olmuyor öyle düşün içini ferah tut dedi. Ebeme söyledim doktor müsade etmedi diye oda riskli gebelere zaten pek yapmıyoruz farklı sonuçlar olabiliyor dedi düşük ölü doğum gibi Allah korusun kendisinin de riskli 2 gebelik geçirdiğini ve gebeliklerinde hiç Aşı olmadığını söyledi öyle içim rahat etti Allah’a emanetiz artık hiç düşünme