Dina Kizlar bugun 38 oldum ama ne bi agri ne sanci ne yurumede zorluk.. Hicbisey yok dahada normala dondum sanki🤔 daha doguma cok mu var yani?
elifanne Dina doğum için önünde iki haftam var. İki hafta içerisinde her an gelebilir. Derler ki doğum yaklaştığında insan kendini olduğundan daha enerjik hissedermiş. Bebek doğum kanalına yerleştği mi peki baş aşağıda mı duruyor ?
Oznr Dina daha 2 haftan var cunku somdoden gelmiyor deme strese girme son gunlerin de değişecektir belko hersey
BraKo Doktorunuz söylemedi mi birşey ben de 39+5 im 42ye kadar yolu var diyor doktorum arada kasılamalarım oluyor günde 500 tane çömelme hareketi yapmamı söyledi , sabah biberiye aksam ada çayı içmemi önerdi ve günde 7 tane medine hurması yememi ananas yememi önerdi. hakkımızda hayırlısı sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Dina BraKo canim ben yurtdishinda kaliyorum burda doktorada herdefa gidemiyorum sistem farkli.. Bende squart yapiyorum 10,15 tane sadece 😁😁😁demekki cok yapmam gerekiyor)))
BraKo Dina Normal istiyorsak çok yapmamız gerekliymiş aynen açılma olması için ve yerine güzelce yerleşebilmesi için 😊 çömelme aralarında 10ar saniye o şekilde çömelmiş vaziyette durmak gerekiyor bir de. Güzel doğum dilerim sizlere de😊
Dina elifanne evet basi asagida ama kanala yerlestimi onu bilmiyorum doktor eliyne bakti dedi dahada ine bilir ama 4 gun once gitmistim.. Sizde kac haftalik
elifanne Dina ben de 37+6 haftalık.. başı aşağı bakıyor fakat henüz yerleşmediğini söyledi doktorum. 38-39. Haftasinda yerleşiyormuş. Yerleştikten sonra kısa süre içerisinde doğum gerçekleşiyor.
Busratye BraKo hayır bir kere gitmiştim o doktorun isteklerine benzettim 42. Hafta 500 squatı duyunca dedim tamam 😊