catandgirlmom Nurrr_33 ayyy valla şuan doktor hadi alalım dese tamam derim 😂 5 aylık gibi doğacak beklersem kilosu önde 😂
Sinem1925 Htckbra0716 ben kullanıyorum 6 aylık hamile iken motorda kullanıyordum riskin yok ise kullanabilirsin demişti ama ben biraz uzun süre kullandim sanırım şuan 8 aylık hamileyim
Htckbra0716 Sinem1925 Bende 8.ayı doldurdum yeni. Biraz zorlanıyorum sanki araba kullanmakta sancım giriyo arada
Masalnesli Htckbra0716 valla ben 25+1 im gün içersinde o kadar kullanıyorum ki eşim diyor doğuma gidene kadar kullanacan herhalde 😂😂😂 dedim sezeryan zaten giderken ben gelirken sen kullanırsin dedim 😂
Sinem1925 Htckbra0716 bazen evet sağ kasıklarıma böyle batar gibi geliyor anlık bı değişik oluyor insan eli ayağı kasılıyor panikliyor 🥺
gmzhrn Htckbra0716 doğuma 20 gün kala 2 buçuk 3 saatlik.yola çıkacağım ailemin yanına dogumu yapmaya yani.da da 5 yasinda kızım.olacalk
gmzhrn Htckbra0716 doğuma 20 gün kala 2 buçuk 3 saatlik.yola çıkacağım ailemin yanına dogumu yapmaya yani.da da 5 yasinda kızım.olacalk
Semanur21 Htckbra0716 eğer erken doğum gibi herhangi bir riskin yoksa devam edebilirsin bi problem olmaz zaten mesafende çok değilmiş ben 37 deyim gerektiğinde kullanıyorum kendini sıkmadıkça bi problem olmaz iki hafta rahat sürersin