Sezgitas Kızlar 22-23 hastalıkken ultrasona girip bebek boyunu hatırlayan var mı? Bizimki 22+6 da 28 cm dedi doktor. Uzun gibi geldi biraz, merak ettim 😊
Rabissssscee Sezgitas 23+2 28 cmiz bizde 🌸 böyle durduğuna bakma etli butlu bi kız olacak dedi dün doktorumuz 😁
Ao526- Sezgitas 22+3 de detaylıda banada 26 cm demişti 🙈 bacakları uzun gibiydi sanki 😂 eşim 187 ben 162 😂 umuyorum oğluşumun boyu babasına çeker😂
Sezgitas Rabissssscee ay valla detaylıda 3 boyutlu gösterince ni an minicik geliyor gözüme, bir an kocaman 😂
Rabissssscee Sezgitas bize dün doktorumuz etli butlu bişi olacak böyle durduğuna bakma dedi 😂 bizimde eşim 120 kg 1.87 boy bende 90 kg 170 boy dedim hocam bizden küçük bişey beklemiyoruz zaten 🤣
Sezgitas Maşallah kızlar nasıl tutuyorsunuz bu çocukları içinizde ya ben şimdiden ilerisini düşünüp organlarımla nasıl sığacaklar diyorum 🙈