Arkadaşlar 15 haftalık hamileyim 2 li test sonucumda kombine 21 oraya riskli çıktı peritoloji bölümüne de muayene oldum amniyosentez önerildi us de hersey normal gözüküyor çok korkuyorum yarın tekrardan başka doktora gideceğim bu durumu yaşayan oldu mu lütfen bana akıl verin 🥹🥹