Sampiyonsmumy 14+3 haftalik gebeyim bugün bebeğinin kız olduğunu ogrendim . 🤗100 gr dedi ağırlığı sizce nasıl kızlar?sizlerin nasıldı?Ben kilo vermişim bebek almış öyle dedi
Mommieess Sampiyonsmumy sağlıcakla kucağınıza alın ama öncelikle 14+3 te yüzde yüz kızdır diye emin olmayın. İkincisi 30. Haftalara kadar lütfen kilosu normal mi diye sormayın başkasınınki sizinkinden 10 gram eksiktir triplere girer ya da 10 gram fazladır siz düşünürsünüz az mı diye. Yapmayın yani bunu.