Ben ilk oglumda kontrole diye gidip doğum yapmıştım saat 10.30 da randevu vardı bende evde bı güzel kahvaltı yapıp gittim 12.32 de oğlum doğdu haliyle ben zaten toktum ama odaya geçer geçmez hemen kahve içtim sonrasında ye dediler ama ben hiç bişey yiyemedim akşam da canım tost istemişti tos yemiştim ama siz sakın yemeyin arkadaşlar bana kimse yeme demedi aşırı gaz problemi yaşadım çorba falan icin