reinamm Selam kızlar. Yaklaşık 1 haftadır agır grip geçiriyorum. 3. Gün oldu bebeğin hareketlerini net hissedemediğim için dr geldim. Kalp atışı var ama hareketsiz. Çok dürtmesine rağmen oynamadı üşengeç kızım😅 gripten halsiz düşebiliyormuş. Tavsiyem grip oldğnuzu anlar anlamaz doktora gidin evde iyileşmeyi beklemeyin😒😒 bu arada kızım 1260 gram 35 cm 28+2 deyiz. Normal mi sizce????
Brlgry reinamm bende 28+5 teyim bugün doktora gittim kilosu 1 280 iri bir bebek olucak dedi 1 hafta önden gidiyoruz bende iri biriyim ama kilosuna göre fena gelmedi sanki bana ya her gittiğimde iri olucak cart curt diyor 🤔
Damla26 Pazartesi doktora gidicem Pazartesi tam 28 benimde bakalım benim kızım kaç olmuş en son 3 hafta önce 900 du
Ozleeeem Bizde daha 27 olduk bende 1 haftadir gribim dr gittim ilac kullandım tam gecti derken görümcem geri satti bana ilac da kullanmayim die zorluyorum ama bakalm gecmis olsn size de