Siyahdnz canım 1 haftadan çok sorun görmüyorlar benim dayımın eşi 7 yıldır olmuyordu yaş 37 aynı haftaydik o transfer oldu ben düğün yaptım 😁😁 gebe kaldık ikimizde benim üçüncü ayimda gelişim geriliği var dendi kadın bana dediki Allah sabırlar versin olur böyle durumlar sıkma canını falan ilk çocuğunuz daha gençsin falan sanki ölecek gibi konuştu. Şimdi bebeğinin haftası 4 hafta geride benimkide 1 hafta ileride cuma günü doğuracak o alacaklarmis kilosuda2150 grm bebeğin haftası 32 lerde kalmış bak Allah’ın işine bana teselli veriyordu benimki çok şükür düzeldi o ise 1 aydır hastanede yatıyor umarım sende güzel haberlerle dönersin mutlaka banada haber ver 1 hafta önemsizdir inşallah tedbir amaçlı gidiyorsun dur perinatolojiye