Busra005 Kızlar Merhaba 36 haftadayım idrarımda enfeksiyon çıktı fitil verdi hiç kullanmadım zararı olsa vermezlerdi diyorum kullanmalıyım sizce yüksek enfeksiyon var yani kremde verildi ayrı olarak
emir_01 Busra005 burda cgu kez okudum enfeksiyon bebek acisindan riskli diye kulanilmasi daha uygun oluyormus zarari olsa vermezdi dr diye dusunuyorum gecmis olsjn