Endişelenmeye gerek yok bu haftalar düzenli hergün hissedilmemesi normalmiş bende bugün 19. Haftalık oldum 18 de hissetmeye başlamıştım hergün düzenli hissetmediğim oluyor daha belirginleşmesi düzenli hergün hissetmek için 23-24 haftalık olması lazım mış doktorum söylemişti