iremkayass47 Kızlar 22 haftalık hamileyim 5 6 defa geçtim bu cihazlardan bir sıkıntı olur mu geçen var mı
Youngplanner iremkayass47 ben geçmiyorum çok yoğun radyasyon yok diyolar ama ne olur ne olmaz yandan geçin sizde neden geçtinizki 😞
arirangg iremkayass47 Çantamızı geçirdiğimiz yerde yoğun radyasyon var. Bizim geçtiğimiz yer tehlikeli değil
Vizyondakianne Ben hep geciyorum ozellikle de sordum bisey olmaz dediler cantalari gecirdigimiz yerden gecmiyoruz sonucta
Laviniadim iremkayass47 ilk hamileliğimde doktoruma bunu sorduğumda bana gülmüştü 🥲 bu hamileliğimde geçiyorum valla🙈