Mervelikli Kızlar 32+2 deyiz karnımın sol tarafında iğne batarmış gibi acı hissediyorum kasıklarımda değil sadece karnımın üst tarafında batma şeklinde içeriden acıma sizce ne olabilirr
yanlisanlamaama Mervelikli benim sağ tarafım çok ağrıyordu ve çok sertti kontrolde doktoruma sordum ultrasonla baktı bebişin kafası ordaymış bide yaslanmış sağolsun 😀 sizin bebiş de bir yerini yaslıyor olabilir
Sadebikahveee Mervelikli aynı durumdaym benim de sag da acı var bebek sıkıştıgı için galiba. Doktora sordum normal bunlar ona yapcak bişeyimiz yok dedi. 33+4
Nerminn5308 Mervelikli aynısı bendede oluyor ara ara zamanlarda su içmediğim zamanlarda oluyor o ağrı
Goktug61 Mervelikli benimde 21 haftalık ve aynı şekilde karın üst kısmında acıma var sanki bıçak saplanıyormuş gibi 1 haftadır devam ediyo
1humeyrakomurcu Ay sorma benim de hep sol ve sağda iki noktam var karnımda sanki başka yer yok gibi hep orayı tırnaklıyor gibi hissediyorum içerden sanki darbe yemişim ezik acısı gibi
Forever Bende de dünden beri var sağ ve sola yattığımda bıçak sallıyor gibi ağrı oluyor mecbur sırt üstü uyumuşum ama çok huzursuz oldum bugün hanım efendiden ses yok umarım sorun yoktur haftaya salı kontrolüm var🤦🌹