sulepk-94 bende yarın 21 haftalık olucam 17.haftaya kadar her şeyi söyledi bi kız erkek gibi dedi iki kız da olabilir dediii ama en sonunda 17+2 de ikisi de kız dedi özeldeki doktorum. Devlete perinatolojiye gitmiştim 14.haftada %70 ikisi de kıza benziyor demişti bide. Bende çift yumurta ikizine hamileyim. Sağlıcakla alalım bebişlerimizi😍😍