Merhaba 28+1 haftadayiz karnımda gerginlik ve ara ara ufak sancılarım var kasiklarimda. Banyo yaptım dinlendim geçti. Yani gerçek sancı olmadığının bende farkındayım magnezyumda içtim rahatladım. Ama kafamda soru işareti kaldı bu son haftalarda olan yalancı sancı mi yoksa biseyler tersmi gidiyor? Acile gidecek kadar kötü değilim zaten düzenli değil ve geçti bebişin hareketi de her zaman ki gibi ama aklım takıldı bı aksilik belirtisi mi yoksa artık yalancı sancılarım mı basliyor?