Canım anneler herkese merhaba 🙂
18+6 günlük hamileyim. İkinci hamileliğim 🌸
Yaklaşık bir haftadır ilaçsız gribi atlatmaya çalışıyorum bugün de Tetenoz aşımı oldum tam geçecek olan gribim tekrarlıyor gibi ama görün aşının ağrısından çok vücut ağrısı çekiyorum. Ve inanılmaz kasık ağrısı ile uyanıyorum özellikle sol tarafım. Doktoruma yazdım bekliyorum. Benim gibi aynı şeyleri yaşayan varmı aslında enfeksiyondan da korkuyorum 😦
Şimdiden teşekkür ederim ☺️