Herkese merhaba ben de gebe bir anne adayı olarak bugün den itibaren 31 haftaya girdim ama bu hafta kontrole gittiğimde doktorumun bana dediği bebeğin karnında
gelişim gerilim var 1 buçuk hafta kadar ve bu beni çok korkuttu aranızda bu durumu yaşayan varmi böyle biseyle karsilastinizmi