g-gamzee dün ilk defa çiğdem hanıma muayene oldum nasipse doğumuda onunla yapmak istiyorum ilk önce detaylı bir şekilde konuştuk sohbet ettik daha sonrada muayeneye geçtik gayet güzel ilgileniyor her şeyine bakıyor renkli bile gösteriyor ben çok memnun kaldım iyiki de çiğdem hanımı tercih etmişim