Kızlar şuan 27+6 haftalık gebeyim 23 haftalıkken şeker testi yaptırdım ama yükleme değil sadece açlık tokluk bakıldı açlık 95 tokluk 149 çıktı doktorum gebelik şekerin olabilir dedi bu hafta detaylı ultrason tekrarım vardı ilk gittiğimde haftası biraz erkendi kafa yapısına tekrar bakmak istedi çok şükğr bi sıkıntı çıkmadı ama suyun bi tık sınırdan fazla olduğunu şeker yüklemesi yapıp yapmadığımı sordu bende açlık tokluk baktırdığımı söyledim doktor olmaz dedi o bize net sonuç vermez dedi yükleme yaptırman lazım ki zaten bu sonuçlarında yüksek gebelik şekerin kesin vardır dedi bende tamam dedim şeker yüklemesi yaptırmaya gittim içeçeği içtim ilk 10 dk bişey yoktu sonra çok kötü mide bulantısı başladı ve istifra ettim çok kötü bi andı benim içim o yüzden tekrar yaptırmaya cesaret edemedim eşim de beni o halde görünce yaptırma dedi çünki yaptırmaya kalksam yine kötü olucam test iptal olucak .Şimdi benim kafama takılan şu gebelik şekerim var mı yok mu acaba diyet yapmam gerekir mi çok kafam karıştı ya şekerim yoksa falan diye düşünüyorum benle aynı durumu yaşayan var mı bana fikirlerini söylermisiniz