Servikal 19 haftalığım siz ne zaman bebişe kıyafet almaya başladınız ben 28.Haftada filan almayı düşünüyorum
beyzzsenturkk Servikal çok geç bence ben 30. haftaya gelmeden yıkayıp ütüleyip kaldırmıştım sonra ağırlaşınca daha zor oluyor erkenden halletmeniz işinize yarar