Dilsay Rabbim şifa versin bütün iyi güzel dualarım sizin için 🙏 Bir hafta önce aynı durumu yaşadım Biz 37 haftalıktık sadece kontrole gittik bir saat sonra bebeğimi aldık Şok olmuştum ben çok ağladım ama şimdi diyorum keşke üzmeseydim kendimi o yüzden sende sadece bebeğine adapte ol güzel ve pozitif şeyler düşün önce sağlıklı olmanız gerisi olup gidiyor normal sezeryan karar verebildiniz mi