Simgeoncuozer Kizlar merhaba. Can hastanesinde doğum yapmış olanlara birkaç soru sormak istiyorum ki burda bircok izmirli ayni şeyleri merak ediyor diye gördüm. Dun bir arkadas 3150 Tl ile sezeryan dogum yaptığını suit odada kaldigini yazdı ben kontrollerim icin can hastanesine gidiyorum ve 2 ay once normal dogum için 3800 civari bir ücret soylendi bize. Herkese ayri fiyat mi veriliyor bu hastanede? Verdiğimiz ucretin içinde ne var fotoğrafcı anlasmalari nasil? Odalarda duş sampuan vs. Varmı? Kac refakatçi kalabiliyor yanimizda?
Simgeoncuozer Simgeoncuozer Ertesi gün bebek kontrollerini cocuk doktoru mu yapiyor bu muayne ucrete dahil mi? Ebeler bilgili mi ?