Gnldvc Merhaba 7 haftalık hamileyim şu ana kadar hiçbir kanamam akıntım olmadı bugün kahverengi bir akıntı ve minik pıhtılar geliyor. Bi sorun olur mu acaba doktora gitmeli miyim?
Gnldvc İnternette normal olduğu yazıyor. Yoğun olmayan bir akıntı çnkü var mı başına gelen bnun sonunda kötü bi durum yaşayn
LionsMom Gnldvc normal değil canım bir kadın doğuma gorun progeston hap yada fitil iğne birseyler verir
sermin55 Evet benimde başima geldi hemen doktura gittim risk olduğunu soyle doktur ve şimdi 14+2 haftalık oldum hala fitil kulanıyorum bence hemen git doktura