13 haftalık hamileyim ama 6. Haftadan beri bulantım kusmam ve boğazımda tuhaf bir şekilde balgam var afedersiniz kusunca da balgamlı şekilde çıkouır oda iyice midemi bulandırıyor birşey yediğim anda boğazımda hemen oluşmaya başlıyor birwz araştırdım hormonlardan dolayı oluyormuş bu şekilde olan varmı