Pemberuya Kızlar ben normalde çağlar beye gidiyorum ama asla randevu bulamıyorum ya. Doğumum kısmetse Temmuz’da olacak Haziran’da gitmem lazım 6 sına kadar dolu dolu dolu… internetten randevu yakalamak zulüm resmen sizler ne şekilde randevu alıyorsunuz?
Hiyaku Pemberuya ayin son pazartesi gunu demislerdi ben oyle yakaladim randevulari ayin son haftaları tetikte olmak gerekiyor aninda doluyor
Tugceeeeeee1 Pemberuya valla alamıyorum gecen hafta içi poliklinik randevusu bile alamadım . Son ptesi açılıyor dediler geçen gittiğimde de 24unde açıldı mayısı ayı randevusu dediler her gün baktım her gün resmen ama yok yani