Bende çok kötü geçirdim o zamanları şuan 29+6 oldum ama hala ara ara iki günde bir geliyor bulantı mahvediyor beni ama ilk zamanlara göre şükür ediyor insan dayanmaktan başka çaremiz olmuyor malesef ben hastanede de yattim 1 hafta kadar yine fayda etmedi 4.ayin sonunda azalır demişti doktorum öyle de oldu gerçekten.