Hanımlar merhaba ben gecen ay 5 haftalık iken düşük yaşadım 1 ay gectı bugun doktor gıttım beta degerımın yüksek oldugunu söyledi 25.0 oldugunu cuma gunu tekrar gelmemı ya bı oncekı gebelıkten yada yenı gebelık olduğunu soyledı yaşayan varsa eger düşük gebelik sonrası ne zaman düser beta