elifanne Ben de 37+6 oldum. 1 paket prima yenidoğan aldım. Fakat dediğiniz gibi oldukça pahalı. E-bebekte satılan ‘GOON’ marka bez ile devam edicem iyi gelirse. Bu bez hakkında iyi şeyler duydum.. primanın neredeyse 1/3 fiyatı.
Haticeozturk Henna Canım.instagram varsa mühendis oğlunun incelediği şampuanlamak mendil bez vs bir sürü şey var pahalisindan ucuzuna kadsr bütçene gore al ama.mutlaka incele ben herşeyi ona gore aldim
EmineIsbilir Henna canım bugün bim e ağız mendilleri geldi çok güzel pamuklu ben üç paket aldım tavsiye ederim sen de al