020elvn benimde ilk gebeligimde asiri kusmustum 28 haftamdaydim erken dogum dediler boyle boyle sürdü 38 de dogum yapmistim bunda ise 35 haftadan beri sbhlari midem bulaniyor asiri derece kusmamak icin tuzlu bsyler yiyorum istahim kapandi resmen isahlde var Çarşamba inşallah kontrol e gitcem bklm ne diyecek doktr