Melahatomer Selam arkadaslar 2 aylık hamıleyım corona gecırıyorum bu durumun basından gecen varmı ne yaptınız bebegı etkılermı
casper12 Melahatomer ben korona oldum 25.haftada serum yedim yatış verdı doktor bir sürü işac antibiyotik kan sulandırıcı 10 gün kdr kullanımlık 5 6 gün falan kullandım bıraktırdı sonra
Goktug61 Melahatomer bende geçirdim geçen ay gördüğümde sonucu çok korktum hatta ev karantinasında sadece parol kullanmama izin verdiler bol su içtim yapmadığım şey kalmadı çok şükür atlattım
kckfalmily Melahatomer hamileyken degilde 5 aylik bebegim varken oldum hic bir ilac kullanmadan karantina da kendi kendine geçmesini bekledim maskeyle emzirdim bol bol hic bi sknti olmamıştı bebeğe ve eşime bulasmadi bile şükür ki ben coronanın en yaygn olduğu zamanlarda olmustum 2 sene önce
ensensr23 Hastaneye gidin ilaç versinler size ben 2.gebeliğimde yaşadım hastaneye gitmedim iyi şeyler yaşamadım. Özellikle ateş hiç iyi değil bebeğiniz için..
Zbyd_44 Ben de ilk hamileğimde covid oldum Hamile olduğum için hiçbir şey vermediler çok şükür bir sorun da yaşamadım
Melahatomer spoilerbob onu benmı ıstemelıyım doktordan bugun gıttım anlattım herseyı ayrıca bısey ıstemedı benden ıkılı test zamanım geldı onu yaptır dedı sadece, bu dedıgınız testmı nedır
spoilerbob Bir de her gün kuru dut kaynatıp içtim,karbonatlı suyla sirkeli suyla sık sık gargara yaptım eşime ilaç vermelerine rağmen iki hastalığı da ben ondan çabuk atlattım
spoilerbob naz_mc Allaha şükürler olsun olmadı sadec o haftalarda ultrasonda bakıldığında doktorum çok yorgun demişti o da normalmiş