Yareneylul Yldzgll 11+4 Tr kıza benzettim dedi bi hafta sonra gel dedi cuma tekrar gidecm bakalm daha erken aslında ama doktor kendi baktı
Aysee1123 Yldzgll 12+5. Ama burda 16-18 haftalarda olup hala öğrenemeyenlerede denk gelebilirsin şaşırma 😂
Mucizem4242 Yldzgll tam 13 haftalık hamileyim yarın kontrolümüz var inşallah öğrenirim diye bi umut bekliyorum 🤣 ilk gebeliğim de 13+4 günlük iken öğrendim erkekti. İkinci bebeğim kızdı 20. Hafta da öğrendim şimdi 3.kez hamileyim çatlıyorum meraktan 🤣
Youngmotherr Yldzgll 11+4/6 gibi kız bu kesin dediler 16+6 da erkeğe benziyor ama kordon da olabilir dediler 19+3 de öğrendim erkekmiş 🦦
mommysss1 Yareneylul bana da bu haftada doktor kiz demişti değişmedi 29 haftadayim 😊 Allah hayırlı evlat eylesin
Rabia-H-6 Mucizem4242 ya bende 12+2 de gittim bir çıkıntı var ama konuşmak için erken dedi ve söylemedi zaten en az 14. Haftada söylerim dedi çıkıntı dediği ne oluyor