Asli1204 benimde salı günü son günüm ama pazartesi salı da gitmicem :) elim ayağım davul gibi geziyorum:) yatakta saga sola dönemez oldum. Yatınca da kalkamıyorum zaten öylece kalıyorum kaplumbağa gibi oldum resmen:) Doktorum agrıların daha da artacağını söylemişti bende panik yapmamaya çalışıyorum